Kamis, 19 November 2015

Apabila Zeolite tidak berfungsi - Bagaimana untuk Optimalkan Manfaat Kesihatan Anda

Apabila Zeolite tidak berfungsi - Bagaimana untuk Optimalkan Manfaat Kesihatan Anda

Menggunakan zeolite untuk kesihatan yang baik mungkin kelihatan seperti idea yang baik pada mulanya. Keputusan kesihatan yang berjaya dan sering mengejutkan untuk beribu-ribu orang menunjukkan bahawa zeolite cecair berfungsi. Namun, sesetengah orang merasakan mereka mempunyai apa-apa untuk menunjukkan untuk memberi zeolit ​​cuba. Mari kita meneroka beberapa situasi apabila zeolite tidak berusaha untuk mengetahui bagaimana untuk mengoptimumkan faedah kesihatan zeolit ​​boleh menawarkan.

Zeolite tidak berfungsi apabila anda tidak menggunakannya.

Tidak seperti vitamin, zeolite tidak memetabolismekan dalam badan. Ini bermakna bahawa struktur hablur sebenar zeolite tidak berubah di mana ia bergerak secara pasif melalui badan. Ia berfungsi sebagai pemungut sampah, menarik toksin yang mempunyai caj positif yang kuat dan menangkap mereka dalam kekeliruan yang rapi dalam. Selepas beberapa jam, yang zeolite dan toksin yang terperangkap telah selamat dihapuskan. Walau bagaimanapun, sebaik sahaja anda berhenti menggunakan zeolite ia berhenti bekerja untuk anda. Bayangkan anda membatalkan sampah pengambilan dan membiarkan sampah bertimbun di rumah anda. Apabila anda tidak menggunakan zeolite, toksin dalam badan anda membina. Keluarkan sampah badan anda. Gunakan beberapa kali zeolite sehari untuk memastikan ia bekerja untuk anda.

Zeolite tidak berfungsi apabila anda tidak menggunakan cukup itu.

Masalah kesihatan yang serius boleh akibat terdedah setiap hari walaupun jumlah terkecil toksin seperti merkuri. Sebagai contoh, FDA menasihatkan had 1 ppm metil merkuri dari makan makanan laut, atau sesedikit yang satu hidangan seminggu ikan, untuk membantu mencegah keracunan merkuri untuk janin dalam kandungan ibu-ibu mengandung. Malangnya, merkuri berkumpul dalam badan dari semasa ke semasa daripada pelbagai sumber dan sebenarnya menyumbang bayi pra-tercemar ketika lahir dan banyak cabaran kesihatan yang berkaitan dengan usia. Pada 9-10 miligram zeolite setiap penurunan zeolite cecair diaktifkan, kapasiti untuk menyerap logam berat telah diukur pada 25 meter kuasa dua per gram. Ambil lebih zeolite apabila anda mengesyaki lebih tinggi daripada biasa pendedahan kepada toksin. Menggunakan zeolite cukup untuk menghapuskan toksin persekitaran tersembunyi berkesan kerana anda datang ke dalam kenalan dengan mereka.

Zeolite tidak berfungsi apabila anda tidak menggunakannya untuk masa yang cukup.

Dalam sekelip mata, masyarakat cepat-fix mana dadah gejala-pelekat sedia ada ia boleh muncul zeolite ia tidak berfungsi dengan cukup pantas. Toksin terkumpul dari masa ke masa dan mungkin mempunyai kesan negatif yang semakin teruk sebagai tahap meningkat ketoksikan. Oleh itu, ia boleh mengambil lebih banyak masa untuk mendapatkan kesan positif kerana beban toksik secara beransur-ansur lif. Membuang toksin membolehkan badan berfungsi secara semula jadi yang lebih baik. Menggunakan zeolite cecair secara konsisten dari masa ke masa yang lebih panjang, bukan untuk menutup gejala tetapi untuk meningkatkan keberkesanan zeolite ini, menyeimbangkan pH tubuh dan meningkatkan sistem imun.

Zeolite tidak berfungsi apabila ia sudah kotor.

Sama seperti span yang kotor tidak berfungsi serta span yang bersih, memilih zeolite yang tidak pristinely bersih tidak akan menghasilkan hasil yang optimum. Proses pengaktifan dipatenkan untuk zeolite cecair adalah kritikal dan menetapkan zeolite cecair selain apa-apa bentuk lain. Zeolite, sejenis mineral semula jadi bercas negatif terbentuk daripada lava gunung berapi dan abu mencampurkan dengan air laut, serta-merta bermula untuk menarik logam berat ke permukaannya. Zeolite amat berkesan selepas beberapa langkah-langkah yang micronize dan membersihkan zarah zeolite kristal. Mereka cukup kecil untuk memasuki darah dan sedia mengambil dan membuang toksin. Apabila zeolite yang diproses secara minimum dan kotor tidak berfungsi seperti yang dijangka anda membuang masa berharga dan wang. Menggunakan bersih, diaktifkan zeolite cecair untuk hasil yang terbaik.

Zeolite dalam bentuk yang bersih, cecair juga boleh menjadi makanan tambahan kesihatan keajaiban abad ini. Gunakan ia sebagai penyelesaian yang selamat dan berkesan untuk menghapuskan penyebab kanser banyak racun. Logam berat seperti merkuri, plumbum, arsenik dan aluminium disimpan di dalam badan menjadi terperangkap dalam sangkar kristal zeolite dan telah selamat dibawa keluar melalui sistem penyingkiran semulajadi badan. Hasilnya adalah asas yang lebih bersih untuk badan yang berfungsi dengan baik di atas jalan untuk kesihatan yang baik.

Bilakah zeolite cecair berfungsi? Zeolite berfungsi apabila anda menggunakannya secara konsisten dan berterusan dari masa ke masa. Menggunakannya untuk meningkatkan program kesihatan semasa anda. Menggunakan zeolite cecair untuk, badan yang lebih bersih sihat, untuk mengimbangi pH, membuang toksin, menyokong sistem imun dan membuka jalan anda untuk kesihatan semulajadi dan kesejahteraan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar