Kamis, 19 November 2015

Kaedah Activator - Adjusting Teknik Chiropractic

Kaedah Activator - Adjusting Teknik Chiropractic

Kaedah Activator adalah teknik rendah daya yang telah berkembang daripada hampir 40 tahun pengajian. Ia menggabungkan kemajuan terkini dari bidang ortopedik, saraf dan kiropraktik untuk mencari dan disfungsi bersama betul. Kaedah Activator analisis dan pelarasan, dengan Activator Melaraskan Instrument, membantu untuk mengembalikan keseimbangan kepada kedua-dua tulang belakang dan kaki selamat dan selesa.

Instrumen Melaraskan Activator ialah, instrumen pegas kecil yang menyampaikan, kelajuan tinggi yang konsisten, cahaya daya penyesuaian kiropraktik yang membetulkan disfungsi bersama di samping memastikan keselamatan dan keselesaan pesakit.

Apabila doktor menggunakan tangannya untuk memberikan pelarasan kiropraktik, tindak balas semula jadi tubuh adalah untuk tegang dan menyebabkan otot-otot di sekitar tulang belakang mengecut. Ini rintangan otot melembapkan kuasa yang dipohon, dan boleh mencederakan otot dalam proses. Pelarasan Activator adalah sangat ringan dan cepat bahawa ia sebenarnya berdegup kecenderungan otot tegang sejurus sebelum pelarasan. Ini membolehkan daya pelarasan untuk perjalanan melalui otot, membuat untuk pelarasan lebih cekap dan berkesan.

Kaedah menyesuaikan kiropraktik adalah salah satu teknik yang paling dikaji secara saintifik dalam kiropraktik dan berkesan untuk pesakit daripada semua peringkat umur. Ia berfungsi dengan baik untuk bayi dan kanak-kanak kerana ia adalah cepat dan mudah. Untuk warga emas yang mungkin mengalami kemerosotan artritis atau osteoporosis, pelarasan Activator ini menawarkan pendekatan yang lebih lembut dan berkesan daripada banyak bentuk-bentuk kiropraktik. Dan ada teknik yang lebih baik sesuai untuk mereka yang mungkin menjadi takut pelarasan kiropraktik.

Doktor yang menggunakan Kaedah Activator untuk menyesuaikan kiropraktik menerima latihan yang meluas.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar