Kamis, 19 November 2015

Gangguan ITP darah - Tingkatkan Platelet Rendah Anda Pengiraan Dengan ini Natural Foods

Gangguan ITP darah - Tingkatkan Platelet Rendah Anda Pengiraan Dengan ini Natural Foods

Ingin tahu bagaimana anda boleh meningkatkan dengan ketara bilangan platelet rendah anda? Adakah anda ingin meningkatkan platelet anda daripada 40,000 kepada 90,000? Atau mungkin platelet anda adalah sedikit di bawah sekitar 90,000 dan 100,000 dan ingin rangsangan sedikit untuk meningkatkan mereka kepada 150,000 biasa atau lebih. Well membaca dan mengetahui bagaimana matlamat ini adalah mungkin bagi ramai dengan hanya makan makanan tertentu yang akan meningkatkan platelet rendah anda.

Adalah matlamat ini benar-benar mungkin? Membeli membaca artikel ini, anda akan mendapati bahawa makanan tertentu didapati di pasar raya tempatan anda boleh membiarkan anda mencapai matlamat ini. Tetapi pertama yang anda benar-benar perlu tahu yang makanan boleh membuat masalah anda lebih teruk oleh memburukkan lagi gangguan ITP anda.

Supaya anda boleh memahami bagaimana makanan ini boleh membantu anda, anda perlu memahami yang pertama di mekanisme yang berbeza dengannya pertubuhan itu memusnahkan atau mengurangkan platelet anda.

1. Mereka dimusnahkan oleh limpa anda

2. Platelet dimusnahkan oleh sistem imun anda

3. Platelet tidak dihasilkan dalam kuantiti yang mencukupi dalam sum-sum tulang anda

4. Platelet teroksida dalam tubuh oleh radikal bebas. Radikal bebas adalah molekul oksigen toksik yang tidak normal

Dengan menghentikan salah satu daripada mekanisme ini di dalam badan anda, anda boleh mengurangkan jumlah platelet dimusnahkan dan mempunyai lebih banyak untuk ganti untuk fungsi badan yang normal. Saya akan menunjukkan kepada anda bagaimana untuk menggunakan makanan anda untuk campur tangan dengan beberapa mekanisme 4.

Dengan menutup mekanisme keempat menyebut anda boleh meningkatkan platelet yang rendah anda dalam beberapa bulan. Tetapi anda perlu tahu tentang makanan yang buruk pertama. Ini adalah makanan yang benar-benar akan membuat penyakit darah ITP anda lebih teruk.

Ini adalah sebahagian daripada makanan yang utama untuk mengelakkan:

1. Semua jenis makanan yang berminyak

2. Menjauhkan diri daripada mayonis dan hidrogenasi lemak seperti marjerin

3. Juga menjauhi segala makanan yang digoreng tinggi lemak trans

4. Elakkan protein yang berlebihan

5. Elakkan gula dan kanji diproses seperti tepung putih

Meningkatkan platelet anda dengan makanan ini

Makanan ini adalah orang-orang anda perlu meningkatkan dalam makanan harian anda. Makan lebih banyak makanan yang sedang mereka dalam keadaan segar. Dan saya benar-benar bermakna segar. Anda perlu makan sebahagian besar makanan mentah setiap hari. Sekurang-kurangnya 3-4 buah-buahan dan 2 salad hijau yang besar. Mereka adalah tinggi dalam bahan yang dikenali sebagai fitonutrien.

Makanan super seperti seperti buah beri, buah delima, beri biru adalah buah-buahan yang besar yang akan meningkatkan tahap rendah kiraan platelet anda. Mungkin tidak baik untuk menggunakan jika anda mempunyai platelet yang amat rendah. Tetapi selagi platelet anda adalah lebih tinggi daripada 40,000 atau 60,000 mereka selamat dan berfaedah. Sentiasa periksa diri anda untuk melihat jika tahap platelet anda berada di sekeliling julat ini. Makan secara harian asas 1 cawan blueberry.

Sekurang-kurangnya satu salad besar sehari, tetapi kedua-duanya adalah lebih baik. Minum jus hijau yang diperbuat daripada Romaine, lobak merah, kubis, beberapa rumput gandum dan epal. Ini perlu bercampur-campur.

Satu dos kecil gamma vitamin E juga membantu. Jangan mengambil dos yang lebih tinggi daripada 100 IU setiap hari.

Jika anda meningkatkan kesihatan anda secara umum platelet yang rendah anda akan meningkat dan anda akan meningkatkan gangguan ITP anda.

Bersabar dan memberikan beberapa bulan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar